fbpx

Lockas du av en självständig roll där du i huvudsak ansvarar för förvaltning av fastigheter men även har kompetens och intresse för fastighetsutveckling. Tornstadenkoncernen behöver förstärkning till en ny spännande roll i Stockholm och söker dig som vill vara med på vår resa!

Om tjänsten

Tjänsten innebär till stor del förvaltning av våra befintliga fastigheter på Rindö utanför Vaxholm. I förvaltningsdelen ingår bland annat ansvar för drift och underhåll, kontraktsskrivning, daglig kontakt med hyresgäster, upphandling, uppföljning av energi och media samt systematiskt brandskyddsarbete.

Den resterande delen av tjänsten innebär att driva utvecklingen av våra fastigheter, både vad gäller befintligt bestånd samt kommande nybyggnationer. Du kommer att bli vårt ansikte utåt i regionen och ha löpande kontakter med kommun och andra aktörer. På sikt kommer vi även driva utveckling på andra platser i Stockholmsområdet.

Din bas blir på Tornstadens kontor i Årstaberg där vår byggverksamhet finns och en del av tiden kommer du att vara på plats på Rindö. Du kommer även att ha daglig kontakt och stöd från vårt fastighetsbolag i Göteborg.

Din profil

• Flera års erfarenhet av fastighetsförvaltning och fastighetsutveckling
• Eftergymnasial utbildning med inriktning mot fastighetsförvaltning eller motsvarande
• Van att ha dialog med myndigheter och kommuner
• Projekt/byggprocesskunskaper är meriterande
• Obehindrad i tal och skrift i både svenska och engelska

Som person är du självständig, lyhörd och kan fatta egna beslut. Du är också prestigelös och ödmjuk i ditt sätt, samt har ett öga för detaljer och ett proaktivt arbetssätt.

Vill du veta mer?

Hör av dig till fastighetschef Martin Petersson på martin.petersson@tornstaden.se eller 0765-48 15 44.

Varmt välkommen med din ansökan!

Urval sker löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt.  Ange ”Fastighetsförvaltare” i ämnesraden och maila ansökan med CV och personligt brev till moa.mindedal@tornstaden.se.

Vi behandlar dina personuppgifter i enlighet med GDPR.